فضائلي استعفا داد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فضائلي استعفا داد
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 16
نویسنده : مولوی
مهدي فضائلي عضو هيأت منصفه مطبوعات به‌دليل بي‌اعتنايي قاضي به راي هيأت منصفه و تا تعيين تكليف جايگاه اين هيأت از عضويت هيأت منصفه استعفا داد.

به گزارش جام جم آنلاين ، فضائلي در گفت‌وگويي با اشاره به رأي دادگاه درباره مدير مسئول روزنامه ايران گفت: اين دومين بار است كه قاضي عليرغم اتفاق آراي هيأت منصفه در عدم مجرميت متهم وي را نه تنها محكوم كرده بلكه جرائم سنگيني مانند شلاق و حبس تعيين كرده است.

مديرعامل سابق خبرگزاري فارس افزود: مرتبه قبل نيز براي اولين بار مشابه همين مسأله براي مديرعامل سابق ايرنا رخ داد.

عضو شوراي فرهنگ عمومي كشور در ادامه با اشاره به جايگاه هيأت منصفه در قانون اساسي از سويي و استقلال قاضي از سوي ديگر، برخورد قاضي با نظر هيأت منصفه را ناقض فلسفه وجودي اين هيات دانست و از مجلس و شوراي نگهبان خواست براي رفع اين تناقض چاره‌انديشي كنند.

فضائلي با تاكيد بر اينكه نمي‌خواهد وارد تحليل سياسي احكام صادره شود، گفت: با توجه به شباهتهاي موجود در پرونده آقايان بهداد و اشتهاردي در نوع اتهام، اتفاق آراي هيأت منصفه در عدم مجرميت هر دو، محكوم شدن هر دو و نوع محكوميت سؤالاتي در ذهن افكار عمومي ايجاد مي‌شود كه قاضي محترم بايد به آنها توجه كند.

فضائلي در پايان گفت: البته ما وظيفه داريم به رأي دادگاه احترام بگذاريم و مي‌گذاريم ولي جايگاه هيأت منصفه نيز بايد معلوم شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: